Us against the world...

... var ett tidigare inlägg i den här skitbloggen. Numer är det ju bara jag mot resten. Undrar vad det är för fel på resten av världen? Jag har till och med hört att man ska börja fundera på hur man själv är om man bara möter idioter under sin dag. Men, nja jag är ju en bra kille... hur kommer det sig att ingen annan fattar det då? Kan det vara så enkelt att man blir introvert om man blir sviken några gånger? Kan det vara så att man fan inte vill ha något med någon att göra överhuvudtaget när man blir dumpad för si så där fjärde, femte gången?
Om alla tjockskallar som utger sig för att vara flickvänner ändå kunde säga:
- Piss off din jävla puckohelevetes muppjävel...
Men nä då, hela jävla tiden ska det vara något speciellt med mig. Hörde till och med den här kommentaren för någon dag sen:
- Så jävla fin och se på, men så svår att vara med...
Så? vadå? Räcker väl med det sista om man nu ska stå för att man dumpat någon, skitsamma. Jag är på ett skithumör och vill fan inte ha någon jävla tjej mer i hela mitt liv...
Blä för alla underbara damer.

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Tack raring, det var fint sagt! ;-)

2009-07-10 @ 00:17:24
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Baldersson

Hmm... Jasså det tycker du?

Menar ju inte alla damer kanske... du verkar ju helt okej och så... eller.. ja.. eller.. nja.. du vet vissa andra är ju också helt okej... en del är ju faktiskt riktigt mysiga... eller en hel del kanske... faktiskt dom allra flesta.. Jaja, okej då...

Jag älskar er alla! :)

2009-07-14 @ 01:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0