Livet är en fest...

... men bakfyllan kommer surt efteråt.
Jag har haft två utekvällar i rad, brukar inte tllhöra vanligheterna men så är det. Tyvärr så har de två nätterna medfört en del funderingar, inte så mycket för att man legat ensam och sömnlös utan mer för att det inte alls är lika kul och intressant som vanligt att vakna upp med intressanta människor i sängen.
Känns bara menlöst och tyvärr på bekostnad av dessa två underbara individers vidare bekantskap. Vet inte riktigt varför men allt är bara helt fel just nu. Kan visserligen ha med min kära Curly att göra, det finns helt enkelt ingen som kan mäta sig med henne. Egentligen om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag inte att det är hon som är det egentliga problemet, jag tror det är mitt huvud som spökar.
Mitt i livet, utan större mål och livet rullar på. Jag måste nog inse att det inte längre är som det varit, jag behöver nya tankar för de gamla funkar inte längre. De tankar som tidigare gjort mig levande känns bara fel just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0