Ligger och funderar...

... på hur det här egentligen blev. Tanken var ju att jag och min krulltott skulle tillbringa livet tillsammans. Tyvärr skrämde jag nog iväg henne också, undrar om det är så att jag inte ska ha någon alls? Att jag ska vara ensam resten av livet? Visst kommer det att komma fler, men frågan är om jag kommer att hitta någon som passar så fruktansvärt bra som henne?
Ingen jag hittils mött har varit så naturligt passande som henne, bara att ligga omslingrad en hel natt utan att ens reagera på att det skulle bli obekvämt eller så. Helt underbart...
Men hon tackade för sig och gick tillbaks till alternativ 2... Eller kanske 1 om man nu ska vara ärlig, det är ju jag som är tvån här. Hon sa något om att vi kunde vara älskare, men det funkar nog dåligt tror jag. Veckorna går och så småningom kommer nog även min själsfrände att blekna och försvinna ur mitt hjärta.
Men helt klart är jag ju bra på en sak, att stöta bort det jag älskar och det jag tycker om. Riktigt jävla duktig! Så vad kan man göra med en sån talang, söka till talang 2010? Skulle garanterat vinna hela skiten... nja tror nog det är bättre att skriva sorgsna kärlekssånger kanske... eller kanske en bok med olyckligt slut?
Nä, man får nog ta och köpa en hund, en som viftar på svansen och är glad när man kommer hem eller vaknar på morgonen. ja, varför inte... man får ju koppla hundar så dom inte rymmer, och skulle dom sticka ändå så kan man bara gå till polisen och säga:
- Du min hund stack, kan ni åka ut och leta rätt på den och köra hem den till mig. Skitbra! Så skulle det funka med tjejer också! Det vore bra det, efter någon vecka så kom polisen hem och lämnade min krulltott och sa:
- Du grabben! Nu tar du och binder fast henne ordentligt så hon inte rymmer igen! Hehe... fast det är ju själen jag vill ha, utan den blir det nog inte så kul...
Nåja... nu får jag fan rycka upp mig igen. Har faktiskt mailat en del med en riktigt svårflörtad donna som verkligen också är en skön typ, men lite ung kanske och ganska besvärlig. Fortsättning följer vad gäller henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0