Så då var det gjort...

... nästan i alla fall. Jag har nu officiellt fimpat alla intressenter som jag lurat att tro att jag är något att ha. För det brukar dom ju komma på förr eller senare i alla fall.
Riktigt trist faktiskt... inga sms eller samtal, inga flörtar eller pirr i magen. Är man en junkie vad gäller brustet hjärta? Försöker man få det brustet hela tiden? Mår man bättre om man lägger av med hela skiten eller sitter man bara och tycker synd om sig ännu mer då?
Ja, vi får se. För nu ska det vara lugnt en stund tänkte jag. Om inte jag får lite mer signaler från fröken... vad ska jag kalla henne då? Hmm... Fröken hypnosöga kanske... njä.. Det får räcka med Skönheten. Om hon vibbar ens bara lite åt mitt håll så kommer jag inte att kunna hålla mig. Hon är fan i mig den snyggaste kvinnan jag sett på riktigt länge, riktigt länge. Måste nog ta och checka läget lite till där...
eller vänta nu... hur började jag det här inlägget? Skulle ju lägga av med sånt, kommer ju garanterat att bli stampad hjärtplatt av henne. Värre ögon att suga sig in i min själ har jag inte heller skådat på åratal... nja.. vi får se... bara kolla läget lite kanske... skulle ju vara ganska härligt att få bli krossad av henne, så jävla fin som hon är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0