Fan...

... trodde jag hade släppt den där jävla underbara skittjejen Curly... är riktigt jävla nere och tror fan i mig inte det kommer att släppa någonsin. Allt är ju precis som vanligt och inget har hänt. Jag är bara så jävla nere på grund av mitt jävla liv.
Hon var min livlina, min strand... nu driver jag omkring och sjunker allt djupare ner i det bottenlösa havet. Minnena bleknar och ersättningshonorna liknar skit...
Men hon fick det riktigt bra, jag skulle fan i mig inte ens vilja byta om man ser hur hon nu har fått det. Jag skulle vara ett nerköp utav bara helvete... så varför deppar jag då? Kanske just därför, jag är en jävla satans menlös idiot... ett totalt jävla pucko som inte ska utsätta någon för min person.
Nej, det är nära ett andetag under ytan nu... jag orkar fan i mig inte mer. Har ingen energi att ens försöka ändra mitt liv till något bättre. Har man inte lyckat på de här åren så kommer det aldrig att lyckas...
Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0