Nej...

... tyvärr så funkade inte det där med en halv sekunds förbättring per dag. Vaknade av tankarna på Curly Sue i morse. Skrev däremot ett avskeds sms som jag ska skicka vid tillfälle, måste bara veta att hon inte är med sin nya innan jag skickar. Kanske låter puckat att jag ska skicka ett avskeds sms när jag redan är utbytt men sista gången vi hördes så snackade vi i flera timmar och jag sa, och även hon, att vi skulle höras mer i helgen. Problemet är bara att så fort vi träffas så bildas det liksom en bubbla omkring oss och hela världen bara försvinner, enligt henne är det samma för oss båda även om hon har påbörjat en ny relation. Så nu gäller det att inte hamna i bubblan när vi ses, att hela tiden undvika ögonkontakt och sånt som kan få en ur balans. Hon kommer också att vilja ha det så, hon mår inte heller bra över att det blir så här när vi ses. No more Curly Sue... but I still love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0