Hmm..

... vilket patetiskt inlägg det förra var. Får skärpa till mig lite nu... Nu sitter jag återigen och är nere pga T. Det blev nämligen så att vi träffades några gånger till... men som sagt nu är hon återigen hos sin nya fula kille... eller ja ful och ful... han är ju typ 2 meter lång och träningsnarkoman... jävla mupp... säkert en kuk som är större än min också. Nä nu jävlar får det vara färdigfjantat... va fan man är ju utbytt, ska man bara tåla det? för att en superhärlig tjej kommer och säger en massa fina ord ska man måsta smälta som en isbit under en kärleksakt? (tänkte nu återigen på T) Tänk om det fanns någon annan stackars tjej som behöver lite kärlek, kunde ju säkert hjälpa till litegrann. Synd bara att man är helt superförlorad i T... blir liksom inte riktigt lika kul, och i sängen tror jag inte det ens någonsin kan bli detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0