Har haft en...

... heldag med dottern idag. Hon är lite för lik sin gamla pappa för att allt ska kännas helt okej. Själv så har jag nu i kväll rensat ut alla härligt hypnotiserande sms från Curly Sue, raderat ut alla härliga ord som jag kan misstolka och även det dravel jag skickat. Fast dravel var kanske att ta i, allt kom direkt från hjärtat. Men ska man nu överanalysera den där kommentaren så... ja inte har det kommit så mycket vettigt därifrån någonsin... och sen så var det en viss Curly Sue som stal hela jävla skiten så det kan omöjligt komma från hjärtat... levern kanske det kom ifrån... den ska i och för sig ta upp skit och inte sprida det omkring sig via sms... nåja... allt är då raderat i alla fall. Hoppas kunna klara mig 1,5 sekunder i morgon innan jag börjar tänka på henne. Få se... om jag klarar mig en halv sekund längre varje dag blir det alltså... hmm.. uppe i snitt 17 timmar? 60 minuter på varje timme... 60 sekunder på timme... gånger två för varje halvsekund... 122400... va? 335 år... nä måste ha missat nått här... Nåja skitsamma... livet går vidare, även utan min älskade Curly Sue... men inte i fan kommer det att bli lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0