Ännu en underbar skitdag...

... har passerat en en otrolig snigelfart, minns fan inte hur man gjorde för att få dagarna att gå innan Curly fanns. Känns som de numer har 45 timmar och helt och hållet bara är till för att jävlas med mig. Nåja det blir nog bättre framöver, en sak är då jävligt säker, inte kommer hon att dumpa den nya snubben.
Fattar inte riktigt det här.. jag tror hon har blåst mig helt och hållet, jag menar om man nu säger att man tycker om två personer lika mycket... vilket redan där är skitsnack, så när man väljer en av dessa innebär det också att man väljer bort den andra, detta leder då fram till det som retar upp mig lite lätt till vansinne... Varför i helvete kan man då inte sluta tjafsa och hålla på få den som man valt bort att bli helt jävla förlorad. Men som sagt nu är det slut för gott. Får fundera på något annat än den där satans, jävla, helvetes, underbara tjejen...
Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0