Ännu en dag...

... utan min Curly Sue. Börjar bli lite patetiskt att tjata om det här men det är jävligt konstigt att man kan få så starka känslor för någon annan människa. Helt sjukt faktiskt, borde helt klart vara förbjudet... får kolla om det är något parti som är emot obesvarad kärlek inför nästa val.
Hade tänkt skriva nått om det faktum att jag har en jävla förmåga att träffa tjejer som hittar en ny. Vet inte riktigt varför men sista tiden verkar alla dessutom ångra sig. Träffade Fröken Underbar i veckan, lika jävla gullig med sina rådjursögon som vanligt. Kanske fick man en liten, liten antydan till förfrågan om det fortfarande finns kvar känslor... kan visserligen misstolka det mesta så det vet i fan om det stämmer. Men hursomhelst så är det konstigt att ingen vill vara min, men alla verkar ha jävligt svårt att släppa mig. Fattar noll... Ta Curly som exempel, säger att det känns mer med mig än med den andra snubben, va fan är hon med honom då för? Är alla tjejer helt jävla puckade? Eller är det bara fina ursäkter för att inte såra någon? Fröken Underbar sa ju samma sak, dumpa sin kille, kom hem till mig och sa att "du är den enda jag vill ha..." drog sen till nästa. Men sist jag kolla är det helt jävla omöjligt att bli dumpad och fortfarande vara glad... Nä skärp er för fan, gör slut och sluta med alla jävla sms, blickar och mail som antyder att ni vill fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0