Varför...

... blev det så här? Nu sitter jag och lyssnar på Curlys kärleksbekymmer med "den där snubben" samtidigt som jag kommer med en massa råd och tips... Är man helt enkelt hjärnskadad? Skiter väl fullständigt i honom och henne... Nä får fan skärpa mig lite...
Vet inte ens om jag vill ha henne längre, tror inte hon vill ha mig på det sättet heller. Vi är nog kompisar främst, vi kan snacka om allt, liv och död, himmel och helvete, strunt och allvar... Visserligen blir jag kåt på henne också, men jag är lite lur på att hon inte ser mig så. Hon säger att hon blir det men agerar inte på det viset.
Tänker då fan inte vara ihop med någon som har mig som nummer 2 vad gäller den biten, då får det hellre vara.
Annars lördag mitt i livet, ungar och allmänt kaos. Skulle vilja ha en kompis i soffan istället för att sitta här och deppblogga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0