Thats it...

... nu är man officiellt rådissad...
Curly den jävla underbara surfittan har gjort sitt val och det blev inte till min fördel. javisst hon försöker släta ut det lite och få mig att må en aning bättre men det funkar liksom inte. Hon valde snubben som enligt henne själv får henne att känna sig trygg. Tror det ligger mer bakom beslutet än bara det men det får man nog aldrig veta. Kan vara det faktum att han är en riktig man och jag nånting annat.
Köpte ett paket cigg också... fan hade ju hållit upp flera månader nu. Skit samma... livet suger just nu, brorsan tror jag pratar bakom hans rygg, exet är jävligt jobbig... jävligt jobbig, Curly drog vidare, ungarna mår allmänt skitdåligt och jag själv tog en promenad genom kyrkogården...
Tänk att allt man gör och tar i förvandlas till skit... Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0