Skrev något om...

... hårda landningar tidigare, kraschade hårt igår.
Helgen var tänkt att spenderas i en lite vedeldad stuga mitt i skogen, helt på initiativ från Curly dessutom. Svävade som på moln redan förra veckan, fixade stugan, jobbet och exet, vilket iofs är en historia för sig... men efter en massa jävla strul, tjafs, jobblarv och andra saker så skulle äntligen vi få vara tillsammans en helg.
Allt frid och fröjd tills hennes kille helt plötsligt inte skulle jobba i helgen... låter kanske lite puckat att jag trodde att vi kunde åka oavsett vad han hade planerat. Men det är lite det som är problemet, jag hade inte ens en tanke på honom utan jag är helt förlorad i Curly och det hon säger när vi träffas.
Okej, inte hela världen... vi skiter i det och hittar på något annat. Fick en natt och en helt underbar morgon tills det slog mig återigen...
Fan vakna! hon har ju en kille som hon spenderar nästan all tid med... vad fan tror du att hon skulle kunna hitta på med dig din idiot?
Så nu blev det en riktig krasch i känslocentrat, drog iväg till stugan själv igår för att fundera lite helt ensam. Så resultatet då?
Får uppdatera här inom någon dag, men mest troligt så har mina sista sms gjort att det inte riktigt finns någon möjlighet att hålla på som vi gjort. Fan Curly... jag har sagt detta tre gånger tidigare i mitt liv, men var du här nu så skulle jag säga:
Jag älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0