She can go to hell...

... for all I care...
Är inte ledsen, tycker inte synd om mig själv... det är bara så jävla patetiskt hur det här blev.
Hur fan kan man bete sig som Curly? Det är ju för fan totalt jävla sjukt...
Nä nu får det fan i mig vara nog, ville hon va med mig så skulle hon vid det här laget vara det. Hörde av henne sist i går morse, då skickade vi våra puttinuttiga jävla fjant sms till varandra.
- Åhh jag saknar dig så... *puss puss* jävla larv...
Så får det bli, tack för denna tid Curly... du är helt underbar. Men tyvärr så ville du inte ha mig tillräckligt mycket. Inget mer med det...
Kommer inte ens att försöka förklara eller ens berätta... det är ju jävligt uppenbart vad som gäller...
Love you a bit less today my beautiful Curly Sue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0