Och igen...

... sitter man här och trånar, har nu gått ett helt dygn sen jag hörde något från Curly. Hon berättade i förrgår att hon skulle tatuera sig, visade hur och vad hon tänkt sig. Vi snackade lite om det och tatueringar i allmänhet och så.. idag fick jag höra att det inte bara var hon som skulle göra det... utan snubben skulle göra en likadan.. jag menar hur jävla känslokall kan man vara? Samtidigt som man glatt berättar, kelar och myser med en kille (mig då) om sin tatuering, ha planerat att göra den tillsammans med sin andra kille?
Sjukt...
Visserligen är jag lika jävla sjuk som stannar kvar och plågar mig med hennes skitsnack... Men jag tror ju henne när hon säger att jag är speciell, och att jag är den som hon egentligen vill vara tillsammans med...
En annan gemensam vän sa för några dagar sen:
- Fy fan vad mycket kuk hon ska få... jo det var en tjej, och ja hon är frispråkig... Fick mig i alla fall att tänka en gång extra på vad fan jag håller på med. Skulle jag hålla på med en tjej som hade en kille sen länge och det var dåligt mellan dom vore allt annorlunda. Nu har hon nyss träffat killen och är fortfarande nykär... vilket bara innebär en sak... en hel del kuk
Nu är det inte heller någon brist på kuk när vi ses heller... så allt är helt jävla sjukt... helt sjukt
Men hon har valt och valet blev inte mig så det är nog fan dags att avsluta hela den här sjuka cirkusen. Tyvärr så är jag ju helt körd i tjejen så... får man en invit blir den berömda hjärnan helt urkopplad...
Fan Curly Sue... I don´t want to love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0