Mindre galen...

... men lite mer irriterad.
Ligger nu och ska försöka sova. Fick ett mess i kväll när jag var på hockeymatch med lillkillen från Curly...
Inget bus ikväll för jag får besök av du vet vem... Har nu känt mig rådissad fan säkert tio gånger, för att sen få inviter som jag tyder som kärlek lika många...
Just i kväll så känns det mest sjukt, är fan inte ens ledsen längre. Nä, måste ta tag i det här nu... kan inte hålla på så här. Fram och tillbaks, sväva på moln och bli nerskjuten med hagelgevär gång på gång på gång på gång på gång...
Hade värsta bästa sexet igår, idag rådissad...
Curly själv får väl kuk så hon storknar... fy fan va det känns... Nä idag är ingen bra dag för mig och Curly, för vi har egentligen inget...

Kommentarer
Postat av: nejra

hejhej. Kika gärna in på min blogg någon gång om du har tid och lust :)

2008-11-19 @ 23:43:43
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0