Just another day in paradise...

... for you and me
Nja kanske inte riktigt paradisläge just nu. Lillkillen och jag har haft söndagsmorgonfika, kan nästan inte bli bättre. Berättade att det är farsdag idag och fick till svar:
- Varför har du ingen tjej här? Ja.. va faen ska man svara på det då? Han föreslog till slut Curly i alla fall, och hennes tre yrväder till ungar. Vi kom fram till att det nog skulle bli lite trångt i sängen på söndagsmornarna... haha.. fy fan va härligt det skulle vara...
Lär nog dröja ett tag innan det blir normalläge här hemma, jävla Curly...
Ska skicka ett sms när det blir läge, tänkte vänta tills snubben dragit iväg. Låter kanske fegt med sms men det handlar inte så mycket om det, mer att vi inte kan träffas. Varje jävla gång vi ses är det som hela jävla världen stannar upp och det enda som existerar är vi två. Hoppas visserligen att hon tar steget och säger ifrån, inte så mycket för min skull utan mer för att hon faktiskt måste inse att hon inte kan vara alla till lags. Tror faktiskt grundproblemet ligger där, hon är så jävla rädd att såra någon att hon hellre låter det vara och inväntar någon annan att ta steget. Skulle det vara som hon säger så betyder det nu att hon väntar på att killen ska göra slut med henne så att hon inte ska såra honom.
Men som sagt nu har hon väntat ut mig, pallar fan inte med det här, och skulle hon palla det här så är det ändå inte henne jag vill ha. Otrohet är fan det värsta jag vet, fy fan va sårad man blir när man blir utsatt för det. Usch och fy...

Kommentarer
Postat av: jannica

Godmorgon allt bra med dig?

2008-11-09 @ 10:05:14
URL: http://straweberry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0