Its all your fault...

... you called me beautiful..
Ska dra på jobbet strax, kan ändå inte sova Måste vänta till efter fyra nångång bara. Det regnar ute och det regnar i mitt svarta hjärta. Har läst igenom lite gamla bloggar och skrev faktiskt exakt samma sak om Fröken Underbar för något år sen. En på miljonen... tyckte tydligen att hon var det då, visserligen så är hon ju det också, det är vi ju alla. Så vad är då skillnaden nu och då? Kanske inget?
Ska man jämföra Curly med Fröken Underbar så är det en jävla skillnad, Curly kan man prata med i timmar utan att det ens känns som man har hållit på en minut. Fröken Underbar funkar inte att prata med alls, eller ja lite och på ett annat sätt bara. Det är i alla fall inte i närheten med Curlys samtal.
Sex... ja här har Fröken Underbar inte ens en suck! Bättre sex än Curlys finns inte.(<-- punkt och slut)
Så vad mer finns det att jämföra, jo det kanske viktigaste, vad dessa damer vill ha? Här är det nog tyvärr så att de är lika som bär. De båda vill ha en Man med stort M, en lång, kraftig och gärna vältränad sådan. Här har jag inte mycket att komma med, med mina 65kg eller nått sånt och 178cm så funkar liksom inte det där med att krypa upp i en trygg famn. Tyckte nog att jag verkligen åndå var lite trygg, har oftast ganska kloka tankar, vill verkligen stötta och lyfta den jag älskar (<-- ja jag vet att jag skrev älskar...). Men det spelar liksom ingen roll, dessa två damer och jag tror de flesta andra också väljer bort mig och tar hellre en riktig man. Prata och kommunicera kan man göra med sina vänner.
Fröken Underbar är förresten sjukskriven nu, har det jobbigt med sitt jobb och sina vänner på jobbet tror jag. Vill egentligen inte lägga mig i men funderar på att messa henne och fråga om hon behöver någon att snacka med. Kommer också idag att messa en annan tjej... Gift, jobbar borta hela veckorna... ja ni fattar vad jag är ute efter. Just det faktum att hon är gift känna ganska tryggt, inga falska förhoppningar här inte. Träffade henne i sommar och vi växlade några ord och telefonnummer. Har pga Curly inte velat inleda någon förrän det är helt kört... och ja då passar det ju jävligt bra just nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0