Fortfarande dag 3...

... okej det har visserligen bara gått några minuter men i min värld ungefär 3 timmar. Hur ska jag kunna komma vidare då? Har planerat en utehelg med fest för en gångs skull. Känner mest bara för att låsa in mig och rådeppa men det hjälper ju inte ett skit. Tänk om man skulle hitta någon ensam själ som behöver lite pussar... hur fan skulle det kännas? Helt sjukt att man nästan känner som man skulle vara otrogen mot Curly om det inträffade. Nu är det visserligen ingen större risk, liten stad, få tjejer och i min blick finns nog inget spännande än så länge. Nej, men en riktig råfylla så man smäller av och sover hela jävla helgen vore skönt. Slipper man grubbla på Curlyhelvete i alla fall.
Varför ska det va så jävla svårt att vara lycklig? Vissa verkar vara byggda för sorg, jag tex... min dotter likaså. Hur fan blev det så här då? har ju fan deppat sen förra året då Fröken Underbar dumpade mig med dunder och brak. Hon var inte ens hälften så underbar som Curly men likförbannat skulle man sitta och deppa. Jag sa till Curly att jag älskar henne häromdan... fan, nu skäms jag nästan. Kunde väl för fan ha väntat med det en stund, eller helt enkelt hållit käften helt och hållet. Hittade förresten ett mail från i sommar då det var jag som dumpade Curly, hon skrev att hon saknade mig och ville att jag skulle höra av mig när jag ville ha HELA henne... hur jävla puckat blev det här egentligen? Finns det ingen rewindknapp?
Nej min snygga, underbara, supersköna, sexiga, krulltott... Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0