Fick ett...

... Jag älskar dig av Curly idag... hon kommer hem i morgon och då ska vi snacka lite... eller en jävla massa antar jag. Fast jag kan tänka mig att vi inte säger ett enda ord utan bara älskar hela jävla natten...
Jag blir helt galen av det här, men den här veckan kommer det att bli ett beslut. Det sitter långt inne för henne att säga ä-ordet, det har vi redan snackat om tidigare. Det gör att jag vacklar lite i mitt beslut att inte ha med henne att göra mer.
Men va fan hon är som kokain den tjejen... det är helt omöjligt att sluta...

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan :D



Jag har ett jättebra tips till dig! En sida där du snabbt och enkelt samlar ihop poäng till presentkort på 300, 700 eller 1000 kr! Man får 50 poäng för varje värvad medlem så det går jättesnabbt att få presentkorten :D







http://www.gratismode.se/?c=3766





Lycka till!

2008-11-10 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0