Därför...

... att hon behöver en vän. Ja så är det, hon är ledsen över att det strular med killen och behöver helt enkelt en kompis. Jag själv har nog ändrat lite inställning sista dagarna och frågan är som sagt om vi inte passar bäst som vänner. Skickade ett par uppmuntrande och sanna sms till henne som svar på hennes "jaghatarmigsjälvjustnu" mess jag fick nyss. Hon är verkligen en pärla och även om inte jag är den som får det att pillra i brallan så kanske jag kan bidra med ett och annat klokord.
Fick frågan om jag skulle kunna lita på henne i ett förhållande tidigare ikväll... skulle jag det då? Vet i fan... men jag tror det. Fick jag chansen så skulle jag ta den... tror jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0