Dag 7...

... och en hel vecka utan Curly. Fikade idag igen med krulltotten så riktigt Curlyfritt är det inte. Så nu väntar en ny vecka, får kidsen eventuellt redan ikväll men mest troligt tisdag. Curly börjar plugga i morgon och livet går vidare. Ingen lycka med damerna igår men intresset från mig var kanske inte riktigt på topp heller. Köpte ett nytt ciggpaket igår och eftersom det var fest så är det nästan slut redan. När det väl är det så ska jag sluta igen, började om när det var som jobbigast med Curly och nu när det så smått börjar kännas som allt tjafs med henne är över och förbi så kan jag lika väl sluta igen. Det är ju skitlätt jämförelsevis, den tyngsta drogen är Curly och allt annan är en barnlek att sluta med. Ja, lite dåligt humör blir man ju på men va fan.
Känns lite som det inte spelar någon roll... liks åt helvete ändå... Måste jobba lite på självkänslan nu, kan inte hålla på att kära ner mig och må dåligt jämt och ständigt. Ska ut och springa en sväng nu och få upp lite flås och jobba bort lite av helgens onyttigheter som bärs och cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0