Dag 7 forts...

... Ja inte är det helt enkelt att sluta med den där drogen som garanterat inom kort kommer att vara narkotikaklassad, Curly Sue... Ibland undrar jag om du bara gör så här med mig för att jävlas? Kanske en hämnd för att du fick nobben i sommar? Kanske någon som jag dissat tidigare som nu betalar dig för att totalt knäcka mig? Håller du på att forska om män och hur underlägsna de kan bli till den som de älskar? Är du en ängel utsänd från en högre makt som ska få mig att betala för alla som jag sårat genom åren? Är du en alien förklädd till den vackraste tjejen i världen som bara exprimenterar med den manliga hjärnan för att se hur lågt en man kan sjuka innan han tynar bort?
Nä, shit tjejen... oavsett vad det är du egentligen gör så måste jag nog försöka låta dig vara. Ett snabbt klipp! Pang! sen aldrig mer...
Ska tänka på saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0