Dag 6...

... och det är riktigt sjukt hur något kan bränna sig in i en människas hjärna så totalt. Allt jag gör, säger, tänker, från det jag vaknar tills jag somnar handlar om Curly... sjukt, ja jag vet. Måste fan komma ur den här jävla Curlyabstinensen snart. Trodde nog igår kväll att jag skulle få träffa henne en stund, vet inte varför jag fortfarande tror det men felet är fan inte bara mitt. Första steget är i alla fall att släppa tanken på att vi ska vara tillsammans. Inte svårt egentligen, hon har en ny som hon verkligen satsar på. Tänk bara på alla timmar jag suttit och längtat, då har hon och han varit tillsammans... börjar bli en hel del timmar det... Så? What´s the problem?
Njae.. kanske att hon hintar att det är jag som är speciell och att han citat: "är en vanlig enkel man"
Okej, även om det skulle stämma så visar hon inte det. Vilket i sin tur gör att det inte är sant för henne. Skulle det verkligen vara så, då skulle hon ligga nöjd och glad bredvid mig just nu i sängen.
Så... SLÄPP HENNE DÅ! Hon vill inte vara med dig, är det svårt att fatta?
- Ja nu när man haft en diskussion med sig själv så blev det mycket bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0