Dag 4...

... och fortfarande Curlyfri... eller ja nästan Curlyfri i alla fall. Snackade med henne en stund (flera gånger egentligen och den sista en hel timme) i kväll på telefon eftersom jag åkte till stan och hämtade dottern som kom med Stockholmsplanet i kväll. Passade på att shoppa lite julklappar också. Tanken var att jag också skulle träffa en tjej som jag inte snackat med på ett bra tag. Tyvärr kunde vi inte ses men Curly den lilla skurken fick tydligen reda på att jag ringt henne... får snacka med min arbetskompis i morgon...
Köpte lite julklappar åt Curly och i morgon ska vi träffas på min lunch. Vet inte riktigt varför det är så svårt att låta bli den där krulltotten... nåja i morgon kommer mandomsprovet. Kan man sitta en timme eller två och prata med henne utan att röra? Hmm... kommer att bli tufft... risken är att man hamnar tillbaks på ruta 1... har haft en del långluncher tidigare... brukar vara ganska mysigt, ibland lite väl mysigt...
I will keep you updated...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0