Dag 3...

... och nu börjar abstinensen komma på riktigt. Saknar dig Curly Sue... riktigt jävla mycket... gudförbannat jävla riktigt mycket. Vet fan inte hur jag ska klara mig utan våra samtal, din lukt och din kropp. Det var du och jag mot världen, nu är det bara jag kvar... ensam mot allt och alla.
Var på väg att skicka ett sms i kväll med texten "jag saknar dig" men hejdade mig i sista sekunden. Veckan har du tillbringat med din kille och jag har inte haft någon som helst kontakt med dig sen i måndags. Känns som tre år sen... fan om det kunde vara annorlunda.
Trots allt så tror jag att du får det bättre med honom än med mig. Han är en superbra kille även om jag tycker att han är en idiot. Hoppas bara du blir lycklig min älskade lilla krulltott...

Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0