Dag 1...

... utan Curly är inte slut än, känns som den här dagen har 123 timmar och aldrig tar slut. Har jobbat, sprungit och nu sitter man återigen och deppbloggar. Visst är det en viss skillnad nu när man vet vad som gäller... synd bara att jag hann bli riktigt förälskad i den där jävla underbara fittan.
Undrar varför i helvete ingen kan älska mig på riktigt? Måste vara något riktigt jävla fel på mig, visst kan jag rada upp en del solklara fel men är det så jävla illa? Nåja... ska sitta en stund vid datorn och försöka få till en hemsida åt brorsan så det lär bli fler inlägg i kväll. Är ju ungefär 98 timmar kvar av den här skitdan om det fortsätter i den här takten.
Jävla Curly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0