Äntligen...

... har jag fårr svar på den fråga som jag velat ha svar på sen i sommar. Frågan var alltså hela tiden:
Är det mig du älskar mest Curly? Låter säkert superpuckat eftersom hon har en ny men... varje gång vi ses säger hon antingen:
- När jag är med honom så tänker jag på dig, och när jag är med dig tänker jag inte på honom.
- Vi (Curly och snubben) har inte alls den kontakt som du och jag har.
- Om jag bara inte kört igång med honom så skulle allt varit annorlunda.
- Jag kan inte sluta med dig, jag är beroende...
Men nu har jag fått det svar jag sökt, jag är hennes nummer två... Det betyder alltså allt för mig, skulle aldrig kunna ha en seriös relation med en som såg mig som nummer två. Visserligen har hon inte direkt sagt det rakt ut men alla signaler, blickar, mess och samtal pekar helt klart i den riktningen.
Så då är det klart, bara bryta ihop och gå vidare. Känns ganska okej även om det är lite tufft samtidigt. Huvudsaken är att det blev ett beslut, då vet man i alla fall hur man ska agera. Så nu får man försöka hitta en ny tjej att tycka om, kanske inte helt enkelt men som sagt tidigare har jag med respekt och blockering från Curly inte ens haft lust. Ska messa lite i morgon till den där gifta tjejen jag skrev om för några veckor sen, hoppas verkligen hon är intresserad. Det är som sagt bara för sex, vilket både hon och jag är fullt medveten om. Men skulle faktiskt vara jävligt skönt att ha en riktig tjej för en gångs skull. Jag har fan bara strulat nu i två och ett halvt år, ingen seriös någon längre tid. Behöver någon att somna och vakna med, varje dag. Någon att tycka om varje dag, någon att längta efter och ta hand om...
Fan Curly om du älskade mig mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0