Alltså jag blir galen av det här...

... hur länge ska man palla med att tråna efter en som valt en annan. Om hon, ja... Curly givetvis, kunde säga att nä nu får du fan backa lite vore det skitenkelt. Men när hon säger sånt som får två ben att börja dallra av kärlek och det tredje benet att stelna till så är det inte så lätt. Kastas hela tiden mellan paradis och helvete, när hon rör mig så blir hjärnan som mos och slutar helt enkelt att funka.
Shit... vilken tjej...
Får fan hitta på något drastiskt snart, orkar bara inte med det här. Hur hamnade jag här? Jag är så totalt på ruta ett varje gång vi träffas. Hennes lukt, hennes mun, ögon, kinder, hår, öron, tår, navel, nacke ja fan hela hennes kropp och hennes hjärna är mitt opium, mitt jävla kokain... fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0