Slutat räkna för flera dar sen....

... man är liks ändå tillbaks till rutjävel 1...
Har haft en vecka fylld med Curly, nästan varje kväll... Shit vad den tjejen är underbar...
Shit vad den här snubben e puckad... får nog fan i mig vara nog snart. Nu har vi egentligen inget mer att göra med varandra. Skulder i form av nätter med tillhörande frukost, firmafester som lovats för evigheter sen... allt är över. Hon snackade om att hon ville ha ränta på den sista skulden men jag tror hon backar där. Ser också att det skär i hennes hjärta mot den nya snubben.
Har messat lite med en annan tjej som är helt jävla galen... har fan i mig inte fått så mycket nakenbilder på silikonbröst i hela mitt liv. Mitt intresse är si så där.... känner fan på mig att hon har behov av mer än sex, pallar fan inte med något sånt. Tror det är bättre att backa i det här fallet. Fick också ett mess av en annat gammalt strul i går, men där är det samma jävla sak. Rätt vad det är så knackar de på dörren och säger:
- Jag har lämnat honom och nu kan vi äntligen vara tillsammans...
Jag vill för fan bara ha Curly... å inte fick man ut och supa i kväll heller... mina få vänner verkar flytt stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0