Dag 9...

... ja dagarna rullar på och vi glider mer och mer ifrån varandra. Fy fan om jag fick vara din för evigt Curly... Fattar däremot inte riktigt varför hon håller på som hon gör. Hon vill inte såra någon det vet jag, hon var nog lite kär i mig i sommar och kanske hålla alla dörrar öppna? Spelar visserligen ingen roll längre men hon ger sig inte riktigt. Fast jag sagt att vi nu ska ändra vår relation till varandra och inte titta, röra eller lukta, och dessutom verkligen försöker följa det och få henne att hjälpa till så är det fan hon som tar kontakten, ringer eller bjuder på fika. Varför? VARFÖR? Njuter hon av att se mig ledsen? Fast när jag är med henne är jag visserligen glad... det är jävligt konstigt hur vår relation ser ut. Jag är visserligen helt hopplöst förälskad i henne så jag kan ta vilken jävla skit som helst bara för att få några sekunder ensam med henne.
Men hon är nykär och hela den prylen med en annan. Va fan håller hon på med mig då för? Hon har sagt både att hon attraheras och är jättekär i honom. Men vad är det då för vits att ens snacka med mig? Är det bara våra samtal hon saknar? Kan ligga något i det... kanske det är därför hon ger mig lite mer än vad hon bör, så att jag stannar kvar och pratar.
Vi kan prata i timmar om vad som helst, hur som helst och var som helst. Måste vara det som hon inte vill förlora... okej... om det nu stämmer hur kul låter det för mig då?
INTE KUL!... fast jag gillar hennes prat jag med, kunde visserligen mörda för en natt till men det är nog dags att släppa henne för gott. Kommer säkert att kunna sitta och prata med henne om några månader utan bekymmer... kanske... eller... nja... vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0