Dag 8...

... och nu känner jag faktiskt för första gången riktigt ordentligt att det är dags att släppa taget om Curly. Både för min men även hennes skull, hon är riktigt kär i den andra snubben och det betyder bara en enda sak i min bok... att hon inte är kär i mig. Hon får säga att hon är lika kär i oss båda hur mycket hon vill, spelar ingen jävla roll, han är hennes nummer 1.
Tufft kommer det att bli, ledsen kommer jag att vara... tror att hon är lyckligare med honom i långa loppet. Jag är ingen vidare snubbe om man ska vara riktigt ärlig, lite osocial, lite introvert och allmänt tung i sinnet. Hennes val är social och trevlig, snäll och klämkäck. Så... ingen större risk att om hon i detta läge skulle byta till mig, att hon då skulle bli lycklig.
Så facit? Lär dig leva utan Curly! och se för fan till att göra det nu... måste nog satan gå och ta en cigg... har en enda kvar... behövs i kväll känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0