Skitsamma...

Återigen skridskoskola... gick bättre för lillkillen idag men sämre för hans gamla pappa. Skulle ju flörta lite med den där snyggingen som jag fick en lite längre blick och ett hej av för några veckor sen. Hon var där ikväll, hon var inte "the one that got away" vilket min tveksamt fungerande hjärna fick för sig i någon bloggrad.
Nåja så hur gick det?
Kom dit och tro på fan om inte denna supersköna dam precis hade kommit, detta i sin tur innebär att jag kan ställa ner mina grejor bredvid henne och knyta på grabben skridskorna. Fick visserligen ett hej och en lite underlig blick... men det berodde nog på att hon uppfattade min negativt tror jag... så det sket sig...
Nåja... det gör inte så vidare mycket (<-- återigen ironi) hon är säkert knäpp i huvudet, mytoman och otrogen. (<-- fick mig genast på bättre humör)(<-- ironi nr3)
Fan om man skulle ta och ringa möjlighet1 i kväll. Få se två dagar.. är det för tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0