Senare samma dag...

Så då var man ensam med sina tankar igen, brukar inte vara så här jobbigt. I vanliga fall är det ganska skönt att få en stund med sig själv, numer är det inte alls lika kul. Gillar inte mig själv längre, tänk om man var lite annorlunda. Då skulle nog "Underbar" ha stannat kvar ett tag till...
Har ett par ordspråk som jag kom att tänka på:

"Om du inte vill ha mig som jag är så är det inte mig du vill ha..." - Man måste nog vara jävligt lite kär om man ska dra den i sitt huvud när man blir dumpad.

"Life´s a bitch, and then you die" - Känns mer åt detta håll för mig.

"Life´s a bitch, and then you decide to do something about it. - Dotterns tolkning på samma ordspråk, hon fick nog något bra från sin mor den tjejen...

Det som är mest irriterande är ju att jag hade henne en stund, hur fan kunde jag inte satsa helhjärtat... ja just.. nu kom jag på det också...
Alla dessa jävla kriser. Det har fan i mig bara gått utför sen jag gifte mig. Skilsmässa efter en månad, erkännande av otrohet, ny man...och en aussie till råga på allt helvete. Sen har kriserna bara avlöst varandra
Men varför är jag då ledsen att den jag äl... nä, nä... :) den jag är lite kär i ska det vara, slapp allt detta? Syftar då på Fröken underbar förståss.
Jo visst är jag glad att det ändå blev så snabbt, tänk om jag kärat ner mig ordentligt... eller har jag det?
Nåja summan av allt är nog att det var bäst det som skedde, mitt liv är ingen saga. Skulle bara vilja ha henne för mig själv... helt av egoistiska skäl, allt kändes så jävla bra när man var med henne.
Tror snart jag drar ner rullgardinen och kilar vidare. Skulle inte vara någon större förlust för någon, kidsen klarar sig superbra ändå, exet... haha ja det är nog ingen fara med henne, jobbet skulle nog tvingas sätta ut en annons i alla fall, med tanke på de tjugo brådskande mailen jag fick idag då jag var hemma med lillkillen.
Men innan det så ska jag fan skicka ett sms till Fröken underbar och kolla läget, eller mer kolla reaktionen kanske. Nä fy fan vilken looser man är! Låt Underbar vara i fred och kanske få en chans att hitta någon bättre. Hon är ju trots allt ung, snygg, har kropp som en gudinna, snäll och intellegent också för den delen. Det är ingen större fara för henne när det gäller nya snubbar.
Värre här då.. någon ung snygg vettig tjej som är intresserad?... Hallå?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0