Oj va trist det blev nu då...

Hade tänkt ut och rumla lite i helgen så efter att man hämtat storkillen på hockeyn vid 23.30 (<--- jävla tid för hockeyträning) så svängde jag förbi på det enda jävla stället som var öppet ikväll, där inne satt ca 20 fulla gubbar och 2 tjejer... fick ingen större lust att köra hem bilen och knalla 30 minuter för att uppleva mer av den puben...
Och morgondagens nattklubb törs jag inte ens gå till... där är man alldeles för gammal... suck... medelåldern torde ligga på 23...
Nä fy fan om man skulle ta och flytta från den här jävla hålan, funkade okej när man var i ett förhållande, men nu är det så jävla öken att det bara är sorgligt.
Får nog fan logga in mig på SD och kolla om det finns någon annan sorglig själ att muntra upp lite. Eller kanske ringa Möjlighet1... hmmm.. tänk om man skulle messa Fröken Underbar... nä fan nu måste jag nog ge mig med henne. precis en månad på dagen idag sen hon drog vidare... fan vilket skitliv man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0