Nu fattar jag...

...det är bara så enkelt att Fröken underbar är precis likadan som mig själv. Hon har inte ens hjärta att göra slut på ett vettigt sätt, jag lider ju precis av samma symptom. Hon är bara en hel massa år yngre och det gör förstås att hon fortfarande tror att lösningen är en drivande snubbe. Hon letar givetvis efter en dominant kille som kan ta henne med storm och dessutom ta hand om beslutsfattandet.
Fast det är sant... jag är en hel del år äldre och har fan inte lärt mig än. Blir hela tiden attraherad av dominanta tjejer, vet av erfarenhet att jag inte mår så bra i ett sånt förhållande men det spelar fan ingen roll... kommer man dessutom in på sex i samma tema så är man ju helt såld.
Men krävs det verkligen en dominant och en undergiven i ett förhållande. Eller försvinner det med åren? Jämställdheten va fan hände med den då? Funkar överhuvudtaget ett sånt förhållande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0