Nehä...

...trodde ett tag att jag skulle få flirta lite ikväll, så där bara lite i smyg för att liksom kolla läget. Givetvis så sket det sig fullständigt, när jag väl övertalat lillkillen att skridskoskola är jättekul och lovat att "ja du får ha klubban med dig i kväll och en boll... vi kan smygspela lite när dom andra tränar" så följde han glatt med. Men inte fanns det någon att flirta med där inte... hon jag beskrev tidigare var inte på plats. Suck... nåja, man fick i alla fall lillkillen att åka dit :) och vilka framsteg i kväll! Skitkul!
Sen när man ser minerna på alla duktiga föräldrar, som kan lura dit sina barn utan klubba och puck, när man tjuvspelar lite hockey mitt i träningen så kan man ibland undra om det verkligen är meningen att jag överhuvudtaget ska vara förälder... och lägger man då till att det som drog mest ikväll var att flirta med någon som jag fan inte ens känner ja då kan man verkligen fundera.
Det är en jävla tur att det inte går att reklamera pappor i alla fall! Annars skulle man nog fan vara utbytt för åratal sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0