Lysande start...

Javisst, kunde bara ha gått på ett sätt... somnar man vid halvtre tiden så kommer man inte upp klockan sex. Strax före åtta slog jag upp mina ljusblå för att möta ytterligare en underbar (<----ironi) dag. Hann inte ens inom flextiden så jag tvingas kompa en timma från den obefintliga kompbanken.
Så veckan började bra... frågan är om det kommer att bli bättre eller värre. Dagen har då sannerligen inte svängt åt rätt håll, snarare brakat iväg åt fel. Nåja, mitt dåliga humör dämpades lite av en viss Fröken Underbar som förvandlar mig till en lallande dåre med sin uppsyn... missade till och med att gå till miljökommitémötet så chefen fick ringa och fråga om inte jag skulle pallra mig dit någongång... men det var det värt :) jävla härlig tjej det där... synd att man redan sabbat hela grejen bara... skit också...
Nej, dags att hitta någon fler att bli dissad av. Tänk om man kunde komma sig ut i helgen och rumla runt lite, var ju fan flera månader sen sist... slutet på juli tror jag... fan det är ju nästan ett halvår? hur kan jag ha strulat till det så här spiknykter?
Nåja... om jag för en gångs skull är utan ungar ska jag fan ut och rumla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0