Kväll i tyckasyndomsigsjälvfabriken...

Ja nu var det slut på hockeyn, helgen och hoppet för den här veckan. Inga roliga sms eller besvärande samtal väntas in närmaste tiden. Problem1, Problem2, Problem3 och Fröken underbar har helt enkelt slutat terra mig med besvärligheter. Ja detta gäller iofs inte Fröken underbar, hon har bara lessnat på mig. Skönt men samtidigt tomt, kan det vara så att man vant sig med att leva i ett elände och därför inte klarar av en lugn kväll utan att nästan sitta och tycka att det känns tomt?
Nej det är övervägande skönt, gårdagen fyllesamtal från Problem3 och morgonens sms förklaring blev en tydlig punkt för henne, hoppas jag. Fast jag saknar ändå någon att kramas med om kvällarna, ja inte bara kramas, även någon att snacka med om allt. Frågan var just om det fanns någon fler i den här hålan som dög? Nu är inte jag precis någon prins som kommer med sin vita springare och bara kan välja potentiella prinsessor. Nä... snarare ett troll som ibland smyger sig upp från sin håla för att lura in någon lättlurad prinsessa för att sen stänga in henne i evigheternas evighet...
Ja.. hur faen ska det här sluta... såg förresten en mycket intressant tjej häromdagen, på lillkillens skridskoskola, fick till och med en lite längre blick än normalt och ett hej :)
Undrar om hon går att lura in i hålan? Snygg var hon också, säkert supertrevlig med... nä men va fan! jag sörjer ju Fröken underbar än, hur skulle det sluta?
Men å andra sidan så slutar det ju med en krasch oavsett vilket jävla humör man är på.
Tror att jag får försöka med en liten flört i morgon, det kan ju inte skada... jag är ju redan trasig... Undrar om det är någon som vet vem hon är? Eller kan det vara så att jag känner henne och därför hälsade hon? Nej... så jävla dålig på ansikten är jag ju inte... inte på ansikten som ser ut som hennes i alla fall.
Nja får nog kolla det i morgon... eller var det tisdag förresten? kommer inte ihåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0