Helt jävla underbar!

Blev dumpad i veckan... av den mest underbara tjejen i hela den här jävla världen. En perfekt liten mysig varelse som jag kollat lite i smyg på i en jävla massa år... tyvärr kunde man ju inte hålla sig tills ens eget helvete lugnat ner sig. Ja... och då är det ganska naturligt att man kan skrämma bort vem som helst. För det som har hänt mig de sista månaderna kan inte vara normala problem.
Men man fick några underbara stunder tillsammans och det får man kanske nöja sig med. För den tjejen... oj oj oj... vilken underbar tjej hon är! Tyvärr hann jag nog fan passera kär och hamnade i nästa fas... vilken det nu är.. men innan älska tror jag. Är det någon som vet ordningen på det här?
- Attraherad
- Gillar
- Kär
- Älskar
Måste nog finnas något mellan kär och älskar.... eller?

Så hur kan det komma sig att man sitter och nästan smålipar när man kollar på spindelmannen 2 med lillkillen då, man borde ju vara glad att hon fått slippa fastna i det här helvetet som kallas mitt liv. Är det kanske för att spindelmannen har liknande problem? Han är den ultimata "tycka synd om killen" i hela världen. Tänk bara! Att verkligen älska någon och offra det för att rädda världen och bekämpa det onda... Men vadå liknande problem? rädda världen? nix... bekämpa ondska? nope... tycka synd om? hmm... japp!
Okej jag tycker lika synd om mig själv som Peter Parker i Spindelmannen 2... jaha.. och?
Nåja den tjejen hon är ett riktigt kap och kommer inte att vara ledig lika länge som mina jävla bekymmer består...

Tack för de mysiga stunderna tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0