Gnäll o åter gnäll...

Var jag varit beskrevs lite tidigare, var jag nu är också. Men var vill jag då vara?
Inte helt enkelt, hade många planer och drömmar tidigare. Möjligt att man tappat några med åldern och att intressen ändrats. Men borde man inte då skaffa sig nya så fort en gammal ramlar bort? Jo.. det låter bra... problemet är bara att det inte kommer några. Så vad beror det på? Hmmm... känner mig inte helt nöjd med min tillvaro, det är ett faktum. Men vad är fel och vad behöver ändras? Ingen jävla aning... eller jo, det vet jag nog egentligen. Om jag skulle eliminera alla negativa saker hur skulle då livet vara?
Säkert lugnt och skönt... men garanterat trist och händelselöst också. Så vad vill jag göra? Resa? Jovisst... jätteskoj, men ensam? njae...
Fick man åka iväg med Fröken underbar skulle det nog vara roligare... så vad betyder det då? Att man återigen hänger upp sin lycka och vålmående på någon annan? Ja det skulle nog bli så...
Vänner då? Hmm.. inte så vidare många kvar... faktiskt bara ett fåtal. Skaffa nya kanske? Skulle funka på onsdag mellan kl 3 till 5... någon potentiell vän som har tid då? Inte?? konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0