Första dagen efter beslutet...

...knallar på ungefär som vanligt. Vaknade med lite tankar som inte var något att ha så de valde jag att inte spinna vidare på. Känns lite bättre faktiskt, kan visserligen ha ett och annat att göra med lite uppmuntrande sms från Fröken Underbar denna morgon. Svårt att veta... men det här bloggandet drar snarare ner än lyfter märker jag nu när jag sitter och skriver.
Har fixat datorn till min mor efter si så där en 4 månaders väntetid... men bättre sent än aldrig, visst är det så man brukar säga. Tvätt och städning väntar senare under dagen, det är -15 ute så det spelar ingen större roll känns det som. Den där promenaden jag planerat får fan vänta till temperaturen sjunker. Borde träna lite rygg, mage o axlar också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0