Fan va jag saknar den tjejen...

Ja nu måste jag bara få gnälla lite... hörde att hon redan hittat någon ny att ödsla sin underbara energi på. Javisst det är inte konstigt med tanke på hur fin den tjejen är, men för min del så ser det verkligen inte så bra ut. Vem fan vill ha en sån som jag... och lägg till det elände till liv som jag dessutom ställt till med.
Nä... måste fan i mig ta tag i det här och hitta det där lilla som gör att man orkar med vardagen igen. Undrar om det kan vara så att man är dömd till ett "life in misery". För om man tar de korta stunder då man är helt euforisk av kärlek kontra de år av depp av krossat hjärta som hittills varit så finns det liksom ingen vettig balans där. Ska det vara så? eller är det bara så att man för lätt blir kär och helt förlorad innan de stackare som upptäcker vilken nitlott de hittat drar vidare på nya äventyr.
Ja för så här jävla illa ska det mest troligt inte vara. Fy fan vad jag saknar den där underbara tjejen som tackade för sig och drog vidare i tisdags.

Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0