Eller kanske inte fullt så jävla bra...

Kan fan inte sova... huvudet är fullt av tankar som helt enkelt inte går att släppa. Varenda jävla låt på min ipod verkar var kopplad till någon händelse som ska redas ut i mitt huvud inatt. Får nog fan stänga av den en stund... och skulle det mot förmodan inte bli någon koppling så kommer den där förbannade Fröken Underbar och klampar omkring i skallen.
Jävla skit... skulle ju upp och jobba pigg som en lärka i morgon. Problem3 messa också, fan trodde jag sagt åt henne att backa. Problem1 är också extremt på just nu, får fan inte ens komma hem innan terrorn börjar.
Vilken jävla tur att jag fick en lugn stund i umeå innan bussresan hem idag, träffade Möjlighet1 och blev bjuden på lunch. Frågan är nog bara om det sa klick eller om det mest bara var trevligt... skulle egentligen skickat en blomma eller två som tack. Timmarna gick då i en rasande fart vilket tyder på att det är något med denna tjej som vissa andra saknar. Nåja... behöver visserligen inte reda ut det just nu. Sova var det ju man skulle göra... Går ju skitbra det här...
"This world cant bring me down...cause I am already here" Perfekt låt att lyssna på nu... jättesmart... tror fan varenda låtjävel har något ord jag kommer att haka upp mig på i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0