Annars går det bra :)

Läste i Metro Sthlm om de sju dödssynderna vad gäller sms... stod klart och tydligt att flirt smsa med någon som dissat dig är en dödssynd. Det var jävligt nära men jag kunde faktiskt hålla mig från att skicka något som helst till Fröken Underbar denna vecka. Och trots att tankarna inte alltid gör som de blir tillsagda så känns det bättre för varje dag som går.
Kollade in tatueringar i veckan nere i sthlm och snart har jag klart för mig hur det ska bli. Kommer troligtvis att bli rygg/skuldror istället för armar/axlar, har en liten tanke på armar till senare, men vi får se.
Nu är det nog fan dags att hoppa isäng om man ska orka ta tag i jobbeländet i morgon... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0