Vilken pärla...

Har suttit och kollat in en blogg med en supersnygg tjej härifrån stan. Nu är det så att hon inte bara verkar vara en snygg tjej utan också en vettig sådan. Man är ju lite kräsen av sig så det får lov att vara lite speciellt för att man ens ska reagera nuförtiden. Ju mer jag läser ju mer skrämmande lik mig verkar hon vara... hur kan det komma sig? och vad innebär det? Jag gillar ju inte ens mig själv... hur fan kan man då tycka att någon som verkar likna en själv är intressant?
Ja jag blir inte klok på det här... men tror att hon är upptagen så det är nog inget läge för mer än lite beundran på avstånd. Tyvärr skulle jag givetvis skriva nått dumt i hennes blogg så nu måste jag nog berätta vem jag är så hon inte ska behöva gå omkring och grunna på vem fan det är som spanar in henne i smyg...
Nåja.. hon verkar vara en pärla och jag trodde faktiskt inte att det fanns fler än fröken Underbar kvar i den här hålan :) Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0