Never again...

Under dagen har lågvattenmärke 3 och 4 passerats. Undrar hur lågt denna idiot kan sjunka i sin besatthet att ha fullständig kontroll. Har alltid trott att det skulle vara möjligt att ha en vettig kontakt vad gäller barnen, under sista veckorna har jag insett att det inte funkar. Sista dagarna har jag fått det bevisat... och idag tryckt upp i ansiktet.
Nej, aldrig mer... nu har hon sabbat det här för all framtid. Har aldrig sagt att jag själv är en superpappa och visst jag gör massor av fel hela tiden, det som skiljer är att jag inte försöker "vinna över" barnen genom att snacka skit om deras mor. Hur man sen reparerar sånt när det gäller små oskyldiga barn som i dagsläget tycker att jag är skurken det vet jag inte... om jag ger tillbaks med samma medicin så uppnår man kanske någon typ av jämnvikt, men så jävla lågt kommer jag aldrig att sjunka. Man får hoppas att det någonstans kommer att lysa igenom och att de små minns stunderna som varit och att det ändå märks vem som gjort vad. Jag har än så länge inget att skämmas över, det enda jag ville var att få ordning och reda i var barnen ska vara och en tydlig gräns över vad som vi ska diskutera.
Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0