Nepp... den gubben gick inte...

Möjlighet1 hade redan lagt sig för att få sin skönhetssömn. Undrar om min hjärna har något större fel? alla andras verkar fungera på något annat sätt. Nåja, men hur är det man brukar säga...

"Vad man inte vet mår man inte dåligt av"

Om jag nu har jag en medfödd hjärnskada därinne så lär ja vara omedveten om det, och då spelar det ju ingen större roll eller? Känns genast bättre... Fan vilket bra forum det här är... ingen som säger emot :) tänk om man haft en tjej här i soffan hur skulle då samtalet sett ut?

- Undrar om min hjärna har något större fel?
- Ja det kan du ge dig fan på att den har! och du! ta och plocka bort grejerna innan du går och lägger dig! Nu ska jag sova kan du sluta att prata med mig någongång! God natt!
- Ja men.. tänk om det är så att..
- GOD NATT!
- ...... men du?
- Fan nu drar jag du är ju helt jävla knäpp!
- ...men ska du redan gå?
- Jävla pucko! Jag skulle ha lyssnat på ditt jävla psyko ex som varande mig för dig redan första kvällen!
- Men du... jag älskar ju dig.
- BANG, KRASCH (<--- ljudet av dörren som smällde igen och spegeln som ramlade ner)
- jaha... men...

Nä fy fan vilken tur att man kan sitta här och svara på sina egna frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0