Julefrid...

Jaha... då har man firat sin första jul utan ungar på 16år... det var inte roligt kan jag lova, men jag försöker intala mig själv att det var för att allt ska börja fungera bättre. Fick tillbaks allihopa juldagen och sen dess så har det bara rullat på. Julmaten upp i halsen, tomtar på loftet och allt som hör julen till...
Blev rådissad av Fröken Underbar igår... javisst... kunde inte hålla mig från att messa... men hon messade dan före julafton så helt puckad är jag ju inte... ville mest bara känna av läget... och läget är is... men, men, livet går vidare och till nästa år ska jag fan inte strula till det. Ska börja avsluta allt snack med såna som inte får mig att le inombords, typ möjlighet2, 3 samt problem 3...
Nu är det någon som ropar färdig :) bäst och skynda sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0