Jävla helvetes skit...

Fy fan vilken skitdag det här blev? har haft en extrem längtan efter Fröken Underbar idag, vet fan inte vad det är med mig? Hur fan kan man sumpa en sån jävla underbart härlig tjej som henne? Jag måste vara helt jävla blåst i skallen? totalt jävla störd...
Men va ända in i helvete är det som jag har hakat upp mig på? Det skulle förmodligen aldrig ha fungerat ändå, så va i helvete kan man inte uppskatta det lilla som man fick med henne för då?
Revision på jobbet, avstängd telefon och då passade problem1 på att sabba hela veckans planering för mig, lågvattenmärke nummer ett... fy fan om hon kunde hålla sig borta i en hel jävla vecka?
Tror fan att man måste göra något extremt jävla dumt snart, känns som det snart inte spelar någon som helst jävla roll med någonting här i världen. Varenda jävla dag är lika förbannat menlös, fy fan. Tror att det vore detsamma om man inte fanns. De få stunder av lycka som man haft är en så jävla liten del av den här skiten som kallas mitt liv att det fan bara är sorgligt.
Satans förbannade jävla helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0